Foto saya
Tulisan ini adalah dunia kecil yang penuh aksara. Bila nanti sudah tiada lagi, paling tidak masih ada tulisanku berbicara kepadamu. Dengan izin Allah :)

Khamis, 22 September 2011

Sebenarnya aku...




Aku melabuhkan tudungku bukan kerana aku memperlihatkan kealiman ku...aku jua insan sepertimu yang masih mengejar agama.mengejar ilmu....Aku berlembut bukan beerti aku lemah..aku hanya ingin belajar utk bersabar atas apa yang sering menimpaku kerna itu pasti KEKUATAN yang ALLAH utuskan buatku...Aku berdakwah bukan kerana ku bangga atas ilmu ku..tapi aku jua ingin "berjaya" bersama dgnmu..yang dimana nanti,kau bukan d belakangku,bukan dihadapanku..tapi kau berada disisiku..berada disebelahku..meraih cinta-NYA atas kejayaan..insyaALLAH..AMIN YA RABBAL ALAMIN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan