Foto saya
Tulisan ini adalah dunia kecil yang penuh aksara. Bila nanti sudah tiada lagi, paling tidak masih ada tulisanku berbicara kepadamu. Dengan izin Allah :)

Isnin, 26 September 2011

Bukan Kerna Nama....



Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh..Alhamdulilah..ku panjatkan kesyukuran atas kurnia nya yang terindah yang tidak pernah habis dan henti..nikmat yang terus menerus telah  ku dapat dan akan dapat..Hari-hari begitu indah dilalui andainya berteman kan zikirullah dan cinta padaNYA...nikmat nya kemanisan "cinta" itu..bersulamkan keikhlasan dan penghayatan...SUBHANALLAH...

APA ADA PADA TULISAN??

Kata orang:
-PENULISAN itu seni jiwa..
-PENULISAN itu suatu kesenian yang memartabatkan nama si penulis..
-PENULISAN itu suatu bakat...

Terlalu banyak yang dapat ditakrifkan..tapi apa yang lebih utama bagiku adalah ianya satu kaedah penyampaian yang tidak berpenghujung andai jemarimu menulis KERNA ALLAH...
mungkin aku tidak sehebat penulis-penulis lain yang menulis nya dengan ayat penuh 'bombastik'..
aku hanya mampu menulis dengan apa adanya yang dilakar oleh hatiku...AKU INGIN TERUS MENULIS KERNA ALLAH..berdakwah didalam penulisan yang hanya rangkuman cetusan hati dan cinta kepada ALLAH...

Bukan jua nama yang ku kejar..jauh sekali mendambakan pujian terhadap penulisanku...
hanya sekadar ingin meluahkan apa yang terbuku dan berkongsi sedikit ilmu yang sempat ku garap dalam diri yang serba kekurangan ini...

Untuk berdakwah..aku pula bukan seorang ustazah ...aku hanya insan yang penuh dgn kekurangan dan kekhilafan diri...terlalu banyak lagi yang mesti ku pelajari...tetapi agamaku menuntutku untuk berdakwah..dan demi agamaku yang mulia aku meneruskan dakwahku yang hanya mampu ku titipkan didalam tulisan yang banyak kekurangannya ini..

Semoga tulisan ini boleh memberi sedikit ruang didalam hatiku dan kalian...membuahkan sedikit renungan yang mendidik hati...insyaALLAH...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan