Foto saya
Tulisan ini adalah dunia kecil yang penuh aksara. Bila nanti sudah tiada lagi, paling tidak masih ada tulisanku berbicara kepadamu. Dengan izin Allah :)

Ahad, 20 Mei 2012

Bawa ku kembali..

Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh...








Bawa aku kembali......

Andai aku alpa...

Andai aku lalai...

Andai aku leka....



Bawa aku kembali ...

andai aku bernada riak...

andai aku bernada ujub...

andai aku bermegah-megah



Bawa aku kembali...

andai aku hanyut...

andai aku berpaling...

andai aku mengeluhi takdir..



Kerna mana mungkin aku mampu membebaskan diri dari dosa-dosa...
dan mana mungkin aku sanggup mengotorkan diriku dengan dosa-dosa ini....
Bawalah aku kembali jika sememangnya aku lupa pada Allah dan Rasulullah...


firman Allah :
"Bantu-membantulah kamu dalam mengerjakan kebajikan dan takwa,dan janganlah bantu-membantu dalam berbuat dosa dan permusuhan... "
(surah Al-Maidah : ayat 2)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan